Wednesday, October 26, 2011

aSam gAraM dALam KeHidUpan

hidup ni satu percaturan...kadang2 gembira, kdg2 sedih, kdg2 marah, kadang2 buntu cam org hilang arah tujuan...aku adalah manusia biasa yg mengalami kesemua perasaan tersebut...

bile aku gembira, betapa indahnye hidup ni ibarat kata cerita P.Ramlee "dunia ini ana yg punya"...

bile aku marah lak emmmm...aku ni mmg kaki pemarah orgnye tapi bertempatla kang cam org x betoi lak marah tak tentu pasal...aku kalo marah mesti kene bebel cam mak nenek ni kire marah tahap 1 la (cewah marah pn ade tahapnye lak) tapi...bile aku dh diam tanpa sebutir pn perkataan dari mulut aku ni ..emmm...ni dh kire tahap bahaya da sampai 1 tahap aku nangis kat org yg aku marah tu ni tandanya tahap kritikal...pelik kn aku yg tgh marah leh nangis bukan org yg kene marah yg nangis...

kesimpulannya ari ni aku marah pada seseorang yg aku tak boleh nak marah..sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment