Wednesday, March 21, 2012

nAk cARi tEmPaT TiDo mY bAbY

 


yang ni one of my shortlist utk tmpt tdo babyku nnti..playingpen jenama bumble bee ni skali ngan tilam n price also quite reasonable bg aku la rm359.00...yg ni include ngn mosquito netting so xdela anak aku kene gigit nyamukkk huhu...kalau aku bli yg ni nnti aku leh tempah set tilam kekabu so leh ltk dlm playingpen ni...



yg ni lak aku berkenan because of the color looks exclusive but for baby x nmpk keceriaan la colour ni..harge pn quite reasonable n mampu milik which only rm399.00 (at BBstore)...yg ni mgkin pilihan hubby aku coz die suke warne2 cam gini...lupe lak ni brand graco

 


yang ni pulak agak mahal la regenye RM979.00 tapi bagi aku kegunaan sgt berbaloi2 coz ni 4 in 1...
ape yg 4 in 1 ? 

1) ni sure2 la baby cot
2)boleh jd playingpen gak
3)yg ni die pny kelebihan leh jd sofa bed
4) dan lg 1 kelebihan leh jd katil utk anak sehingga umur 5 thn 
emmmm...mane 1 pilihan hati ek...

No comments:

Post a Comment