Saturday, July 7, 2012

oUr PreCioUs GiFt - ParT 1

macam x sangka je aku dh bergelar ibu, ari ni genap 10 ari title aku naik 1 pangkat...so sementara baby tgh tdo ni leh lamengupdate laman blog yg dh bersawang ni...aku mulakan cite ngn sehari sebelum baby lahir ke dunia ni...tanggal 27/06/2012 aku telah siap sedia warded untuk deliver baby keesokan harinye...hanya Tuhan je yg tau perasaan aku n hubby waktu tu...mcm2 bermain kat kepala ni, nk tdo pn x lena hehe...so aku start posa kul 2 pagi before operate, mmg kalo x posa pn aku ni dh lalu nk mkn dh tp bkn aku je yg x lalu mkn, hubbyku pn x mkn mlm sbb nervous kot...

28 jun 2012 lahirlah seorang putera yg sgt indah dan comel, dlm OT aku ni xtau perasaan tu cmne, nk nangis x boleh, nk senyum pn x boleh tp dlm ati aku syukur sgt2 ke hadrat ilahi anak yg aku bawa ke hulu hilir selama 9 bln telah selamat lahir ke dunia..Muhammad Adam Afiq name yg telah hubbyku pilih yg bermaksud Adam (nama nabi, teladan) Afiq (yang mulia)...



No comments:

Post a Comment