Thursday, August 2, 2012

rUmahKu sYurGaKu

 
 
bile dapat duk rumah sendiri macam dalm gambo ni....agak2nye tahun bile la dapat berdikari kat umah sendiri, masak untuk suami n anak, ade tv sofa meja makan dapur sendiri, boleh bersantai2 kat umah sendiri ....bile pk2 nk duk umah sndiri ni jadi stress sbbnye aku mmg tak kan dpt duk umah sendiri sampai mati kot....
skrang ni pn aku dh bahagia ngn suami n anak tapi dari segi privasi mmg xde langsung...so bile aku nk kn privasi aku akan duk menyendiri dalam bilik n layan perasaan jela...kdg2 jadi sgt sedih bile aku ni macam bkn seorang isteri n ibu , aku mcm patung isteri dan ibu untuk suami dan anak..sbb aku ckp patung? aku hanya buat je kerja2  as seorang isteri n ibu tapi dalam hati ni kosong je...dh macam lagu najwa latif "kosong"....

 

No comments:

Post a Comment