Thursday, June 27, 2013

oh anakku adam

Alhamdulillah ...aku preggy ke dua....perasaan bercampur baur antara gembira dan trauma ape yg aku alami  ms anak 1st....
Rentetan kisah suka dan duka anak 1st aku:
1) bile disahkn pregnant akula org pling bahagia
2) kegmbiraan aku turut dikongsi suamiku n keluarga
3) ms kndungn 5 bln aku diserang athma yg teruk sehingga admitted 3 hari di ward
4) bermcm2 cara dan adat yg mil aku suruh memndangkn ini cucu pertama die utk anak lelaki kesayangan aka suami aku
5) setelah slamt bersalin syukur x terkire babyku sihat alhamdulillah
6) aku sempt berpntang di rumah org tuaku selama 3 minggu shj
7) aku smbung pntang di rumah mil dan bermula episod yg pling meruntun hati seorang ibu
8) korang penah tngok citer drama lakonan norish karman....drama ni berkisar ttg mak die cuba rampas cucu anak kndung sndiri sbb terpikat dgn suami anak die...mak die sanggup cucuk hormon utk menyusukn baby aka cucu die...cucu die dibuat mcm anak sndiri yg melebih2....jeng2 citer aku pulak to be continued..........

No comments:

Post a Comment